Subject: Infopäring - Koolitaja otsing!
From: "Maris Mikk" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 09:41:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Oleme novembrikuus korraldamas ettevõttes Tööohutuse ja töötervishoiu
kuud.

Selle raames otsime inglese keelset koolitajat, kes viiks läbi koolituse
teemal, mis aitaks töötajatel mõista ja arusaada kaubanduses müüdavate
toiduainete etikette ning seda, mis ettikettidel erinevad lühendid
tähendavad.

Kas oskate soovitada koolitajat, kes oskas antud teemal anda inglese
keelse ca 1-1,5 veebiloengu?

Oleksime igasuguse informatsiooni eest tänulikud!

Maris Mikk
Quality & Operational Excellence Manager

Valukoja 8/1, Tallinn
Tallinn 11415, Harju, Estonia
Mobile: +372 5851 6544
E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.hitachienergy.com/> www.hitachienergy.com

 <http://www.facebook.com/hitachienergy.global>
<http://www.instagram.com/hitachienergy>
<http://www.twitter.com/hitachienergy>
<https://www.youtube.com/c/hitachienergy>
<http://www.linkedin.com/company/hitachienergy>